§1. Postanowienia wstępne

  1. Regulamin określa warunki umów w zakresie dostarczania produktów fizycznych oraz treści cyfrowych w formie Newslettera, w szczególności prawa i obowiązki stron umowy tj. Sprzedawcy i Klienta lub Użytkownika newslettera.
  2. Każdy Klient i Użytkownik newslettera jest zobowiązany zapoznać się i zaakceptować warunki określone Regulaminem przed zawarciem Umowy ze Sprzedawcą.

§2. Definicje
Użyte w Regulaminie definicje należy rozumieć następująco:

  1. Sprzedawca – NC Online sp. z o.o, ul. Palestyńska 6, 52-133 Wrocław, NIP: 8992916107, KRS: 0000951592, Kapitał Zakładowy: 5000 zł
  2. Klient – osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej a posiadająca zdolność do czynności prawnych, która korzysta z usług i funkcjonalności Strony internetowej, a w szczególności dokonująca zakupów za pośrednictwem Sklepu.
  3. Konsument – osoba fizyczna dokonująca zakupu na Stronie internetowej w zakresie niezwiązanym bezpośrednio ze swoją działalnością gospodarczą lub zawodową.
  4. Przedsiębiorca na prawach konsumenta – osoba fizyczna dokonująca zakupu bezpośrednio związanego z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla niej charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej (określonego w CEIDG).
  5. Użytkownik – osoba fizyczna dokonująca zapisu na Newsletter, a tym samym zawierająca ze Sprzedawcą umowę o jego dostarczanie.
  6. Strona internetowa – serwis internetowy, prowadzony przez Sprzedawcę, dostępny pod adresem: https://ncsklep.pl
  7. Sklep – sklep internetowy prowadzony przez Sprzedawcę pod adresem internetowym: https://ncsklep.pl
  8. Towar – dostępny w asortymencie Sklepu produkt fizyczny będący przedmiotem Umowy między Klientem a Sprzedawcą.
  9. Newsletter – treści cyfrowe dostarczane do osób, które dokonały zapisu za pomocą formularza zapisu zamieszczonego na Stronie internetowej. Zawartość Newslettera obejmuje również tzw. lead magnet (prezent za zapis), który jest jednorazowo dostarczony Użytkownikowi po zapisie na Newsletter.
  10. Środowisko cyfrowe – sprzęt komputerowy, oprogramowanie i połączenia sieciowe wykorzystywane przez Konsumenta w celu uzyskania dostępu do treści cyfrowej lub usługi cyfrowej lub w celu korzystania z nich.
  11. Koszyk – element oprogramowania Sklepu, w którym widoczne są wybrane przez Klienta Towary do zakupu, a także istnieje możliwość ustalenia i modyfikacji danych Zamówienia.
  12. Formularz zamówienia – formularz dostępny w Sklepie umożliwiający złożenie Zamówienia, w szczególności poprzez dodanie Towarów do elektronicznego koszyka oraz określenie warunków Umowy zawartej na odległość, w tym sposobu dostawy i płatności.
  13. Formularz zapisu – formularz dostępny na Stronie internetowej umożliwiający zawarcie umowy o dostarczenie Newslettera.
  14. Formularz rejestracji – formularz dostępny w Sklepie umożliwiający utworzenie Konta
  15. Konto – konto w Sklepie, które Klient może, ale nie musi zakładać i są w nim gromadzone dane podane przez Klienta oraz informacje o złożonych przez niego Zamówieniach w Sklepie.
  16. Zamówienie – oświadczenie woli Klienta składane za pomocą Formularza zamówienia i zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy.
  17. Operator płatności – System płatności PayU S.A. z siedzibą w Poznaniu, przy ul. Grunwaldzkiej 186 wpisaną do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem 0000274399, numer NIP 779-23-08-495
  18. Umowa – umowa zawarta na odległość z Klientem w ramach zorganizowanego systemu zawierania umów na odległość (Sklep lub Formularz zapisu na Stronie internetowej), bez jednoczesnej fizycznej obecności stron, z wyłącznym wykorzystaniem jednego lub większej liczby środków porozumiewania się na odległość do chwili zawarcia umowy włącznie.
  19. Regulamin – niniejszy regulamin.

§3. Kontakt ze Sklepem

  1. Klient może kontaktować się ze Sprzedawcą w szczególności:
    a. za pośrednictwem poczty elektronicznej, na adres: sklep@ncsklep.pl
    b. pisemnie na adres: NC Online sp. z o.o, Palestyńska 6, 52-133 Wrocław
    c. a także telefonicznie pod numerem: +48 668 102 773 w godz. 09:00-17:00
  2. Numer rachunku bankowego Sprzedawcy: ING Bank Śląski, 44 1050 1575 1000 0090 8149 9502

§4. Środowisko cyfrowe Klienta

  1. Do korzystania ze Strony internetowej i Sklepu, w tym przeglądania asortymentu Sprzedawcy oraz składania zamówień, a także korzystania z Newslettera niezbędne są:
    a. urządzenie końcowe z dostępem do sieci Internet, systemem operacyjnym i przeglądarką internetową, umożliwiające przeglądanie stron internetowych,
    b. przeglądarka plików pdf, word, excel,
    c. aktywny adres poczty elektronicznej (e-mail),
  2. Sprzedawca podejmuje środki techniczne i organizacyjne, by zapewnić Klientowi bezpieczny dostęp do Strony internetowej i Sklepu, a w szczególności środki uniemożliwiające dostęp i modyfikację danych osobowych przez osoby nieuprawnione.
  3. Klienta obowiązuje zakaz dostarczania treści o charakterze bezprawnym.
  4. Sprzedawcy przysługuje prawo do przerwy technicznej w funkcjonowaniu Strony internetowej, w tym Sklepu, niezbędnej dla planowanej, bieżącej obsługi i konserwacji serwera oraz oprogramowania. W przypadku planowanej przerwy Klienci zostaną o tym wyraźnie powiadomieni na Stronie internetowej.
  5. Sprzedawca w najszerszym dopuszczalnym przez prawo zakresie nie ponosi odpowiedzialności za zakłócenia, w tym przerwy w funkcjonowaniu Strony internetowej spowodowane siłą wyższą, niedozwolonym działaniem osób trzecich lub niekompatybilnością ze sprzętem komputerowym lub oprogramowaniem używanym przez Klienta.

§5. Newsletter oraz nieodpłatne usługi cyfrowe

  1. Sprzedawca za pomocą Strony internetowej i Sklepu dostarcza płatne Towary a także nieodpłatne treści cyfrowe i usługi cyfrowe.
  2. Dostępne są m.in. następujące nieodpłatne treści i usługi cyfrowe:
    a. umożliwienie Klientowi przeglądania treści oraz asortymentu na Stronie internetowej i Sklepie oraz korzystania z wyszukiwarki treści (usługa cyfrowa),
    b. umożliwienie Klientowi złożenia Zamówienia w Sklepie bez rejestracji (usługa cyfrowa),
    c. utworzenie i prowadzenie Konta w Sklepie (usługa cyfrowa),
    d. dostarczanie Newslettera oraz tzw. prezentu za zapis (treść cyfrowa).
  3. W celu otrzymywania Newslettera należy podjąć następujące kroki:
    a. wypełnić formularz zapisu na Newsletter;
    b. wyrazić zgodę na przetwarzanie danych w celu wysyłki Newslettera obejmującego marketing bezpośredni Towarów, treści i usług cyfrowych Sprzedawcy;
    c. zapoznać się z treścią niniejszego Regulaminu i zaakceptować jego warunki oraz dokonać zapisu, klikając przycisk „Zapisz się”;
    d. następnie odszukać wiadomość email od Sprzedawcy wysłaną na adres podany w formularzu zapisu i kliknąć przycisk potwierdzający zapis na Newsletter.
  4. Umowa o prowadzenie Konta w Sklepie oraz Umowa o dostarczanie Newslettera są zawierane na czas nieokreślony i mogą zostać wypowiedziane w każdej chwili ze skutkiem natychmiastowym. Umowę o prowadzenie Konta w Sklepie można rozwiązać, usuwając Konto po zalogowaniu się do Konta, a Umowę o dostarczanie Newslettera poprzez wypisanie się wg instrukcji zawartej w każdym Newsletterze. Każdą z umów Klient może również rozwiązać, wysyłając stosowne żądanie do Sprzedawcy na adres email lub pisemnie na adres podany w §3 Regulaminu.

§6. Zakładanie Konta w Sklepie

  1. Założenie Konta w Sklepie jest bezpłatne.
  2. W celu założenia Konta w Sklepie, należy wypełnić Formularz rejestracji lub oznaczyć odpowiedni checkbox w Formularzu zamówienia.
  3. Logowanie na Konto odbywa się poprzez podanie loginu i hasła ustanowionych w Formularzu rejestracji.
  4. Klient ma możliwość w każdej chwili, bez podania przyczyny i bez ponoszenia z tego tytułu jakichkolwiek opłat, usunąć Konto, korzystając z funkcjonalności Konta lub poprzez wysłanie stosownego żądania do Sprzedawcy, w szczególności za pośrednictwem poczty elektronicznej lub pisemnie na adres podany w §3.

§7. Zasady składania Zamówienia

  1. Zamówienia w Sklepie można składać przez całą dobę, we wszystkie dni roku.
  2. Przeglądanie asortymentu Sklepu nie wymaga zakładania Konta.
  3. Składanie zamówień przez Klienta na Towary znajdujące się w asortymencie Sklepu możliwe jest:
    a. po założeniu Konta zgodnie z instrukcją zawartą w §6 Regulaminu
    b. lub bez zakładania Konta, przez podanie niezbędnych danych osobowych i adresowych umożliwiających realizację Zamówienia.
  4. W celu złożenia Zamówienia bez rejestracji, należy:
    a. wybrać Towar będący przedmiotem Zamówienia, a następnie kliknąć przycisk „Dodaj do koszyka”,
    b. przejść do koszyka i kliknąć „Przejdź do płatności”,
    c. wypełnić Formularz zamówienia, wpisując dane odbiorcy Zamówienia oraz adres, na który ma nastąpić dostawa Towaru,
    d. wpisać dane do faktury, jeśli są inne niż dane odbiorcy Zamówienia,
    e. wybrać jeden z dostępnych sposobów płatności, zaakceptować Regulamin i kliknąć przycisk “Kupuję i płacę”,
    f. dokonać płatności w określonym terminie, w wybrany wcześniej sposób.
  5. W celu złożenia Zamówienia z rejestracją (założeniem Konta), należy:
    a. wybrać Towar będący przedmiotem Zamówienia, a następnie kliknąć przycisk „Dodaj do koszyka”,
    b. przejść do koszyka i kliknąć „Przejdź do płatności”,
    c. przy pierwszym zamówieniu wypełnić Formularz zamówienia, wpisując dane odbiorcy Zamówienia oraz adres, na który ma nastąpić dostawa Towaru oraz zaznaczyć pole “Stworzyć konto?”,
    d. przy kolejnych zamówieniach zalogować się do Sklepu,
    e. wpisać dane do faktury, jeśli są inne niż dane odbiorcy Zamówienia,
    f. wybrać jeden z dostępnych sposobów płatności, zaakceptować Regulamin i kliknąć przycisk “Kupuję i płacę”,
    g. dokonać płatności, w wybrany wcześniej sposób.
  6. Płatność on-line dokonywana jest bezpośrednio na stronie Operatora płatności.
  7. Po dokonaniu płatności on-line, Klient zostanie z powrotem przekierowany na Stronę internetową.
  8. Z chwilą potwierdzenia przez Klienta złożenia zamówienia za pomocą przycisku „Kupuję i płacę”, między Klientem a Sprzedawcą zostaje zawarta Umowa.
  9. Klient otrzyma, na podany w zamówieniu adres e-mail, potwierdzenie zawarcia umowy a także kopię treści niniejszego Regulaminu.

§8. Ceny oraz oferowane metody dostawy i płatności

  1. Ceny Towarów są określone w ich opisach dostępnych w Sklepie.
  2. Wszystkie ceny są wyrażone w polskich złotych i są cenami brutto.
  3. Wiążąca dla stron transakcji jest cena widniejąca przy Towarze w momencie złożenia Zamówienia przez Klienta zgodnie z procedurą opisaną w §7 Regulaminu.
  4. Sprzedawca nie stosuje indywidualnego dostosowania cen na podstawie zautomatyzowanego podejmowania decyzji.
  5. Na całkowitą kwotę do zapłaty przez Klienta składa się cena za Towar oraz koszt dostawy, o której Klient jest informowany na stronach Sklepu w trakcie składania Zamówienia, w tym także w chwili wyrażenia woli przystąpienia do Umowy.
  6. Klient może skorzystać z następujących metod dostawy lub odbioru zamówionego Towaru:
    a. przesyłka kurierska InPost,
    b. paczkomaty InPost.
  7. Najdłuższy możliwy czas realizacji zamówienia liczony w dniach roboczych od momentu otrzymania płatności do momentu przekazania zamówienia do wysyłki to 3 dni robocze
  8. Z dostarczeniem Newslettera i nieodpłatnej Usługi cyfrowej nie wiążą się żadne koszty dostawy.
  9. Klient za swoje zamówienie może zapłacić, wybierając jedną z następujących metod płatności:
    c. płatność przelewem na konto Sprzedawcy,
    d. karta debetowa,
    e. karta kredytowa,
    f. przelewy elektroniczne,
    g. płatności mobilne, w tym BLIK,
  10. Szczegółowe informacje na temat dostępnych metod płatności dotyczące poszczególnych Towarów znajdują się w Formularzu zamówienia.
  11. Klient zawierając Umowę ze Sprzedawcą, wyraża zgodę na przesyłanie faktur oraz ich korekt drogą elektroniczną na adres email podany w Formularzu zamówienia lub wiadomości email wysłanej do Sprzedawcy.

§9. Reklamacja
(Odpowiedzialność za niezgodność świadczenia z umową)

  1. Sprzedawca ma obowiązek dostarczyć Konsumentowi i Przedsiębiorcy na prawach konsumenta Towar, treść lub Usługę cyfrową zgodne z umową (tzw. rękojmia konsumencka).
  2. Jeżeli Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta stwierdzi niezgodność z umową, powinien poinformować o tym Sprzedawcę, określając jednocześnie swoje roszczenie związane ze stwierdzoną niezgodnością (złożenie reklamacji).
  3. Klient składa reklamację w formie pisemnej lub drogą emailową na adres podany w §3 Regulaminu.
  4. Reklamacja powinna zawierać dane identyfikujące Klienta, opis, czego dotyczy reklamacja oraz żądania z nią związane. W przypadku niekompletnych informacji Sprzedawca wezwie Klienta do ich uzupełnienia w terminie 14 dni od otrzymania wezwania z pouczeniem, że nieuzupełnienie braków we wskazanym terminie spowoduje pozostawienie reklamacji bez rozpoznania.
  5. Termin rozpatrzenia reklamacji przez Sprzedawcę to 14 dni od daty prawidłowo złożonej reklamacji do Sprzedawcy.
  6. Brak odpowiedzi Sprzedawcy w ww. terminie na złożoną prawidłowo reklamację, oznacza uznanie reklamacji przez Sprzedającego.
  7. W przypadku, gdy Klient nie jest Konsumentem lub Przedsiębiorcą na prawach konsumenta, zostaje wyłączona odpowiedzialność Sprzedawcy z tytułu rękojmi za wady fizyczne lub prawne rzeczy (na podstawie art. 558§1 Kodeksu cywilnego).

§10. Prawo odstąpienia od umowy

  1. Klient, będący Konsumentem lub Przedsiębiorcą na prawach konsumenta, który zawarł ze Sprzedawcą Umowę na odległość, może odstąpić od Umowy bez podania jakiejkolwiek przyczyny w terminie 14 dni. W przypadku Towarów termin jest liczony od dnia przekazania Towaru Konsumentowi/Przedsiębiorcy korzystającemu z ochrony konsumenckiej lub wskazanej przez niego osobie, innej niż przewoźnik, którego wybrał do dostarczenia Towaru.
  2. Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby Konsument/Przedsiębiorca na prawach konsumenta wysłał informację dotyczącą wykonania przysługującego mu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
  3. Prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do:
    a. umów o świadczenie usług, za które Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta jest zobowiązany do zapłaty ceny, jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną i uprzednią zgodą Konsumenta lub Przedsiębiorcy na prawach konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od umowy i przyjął to do wiadomości;
  4. W celu odstąpienia od umowy, która nie obejmuje sytuacji wymienionych w poprzednim punkcie, Konsument/Przedsiębiorca na prawach konsumenta powinien poinformować Sprzedawcę o zamiarze odstąpienia od umowy w drodze oświadczenia woli w formie pisma wysłanego pocztą elektroniczną lub pocztą na adres podany w §3 Regulaminu.
  5. Konsument i Przedsiębiorca na prawach konsumenta może skorzystać w tym celu z wzoru umieszczonego w załączniku pod niniejszym Regulaminem. Nie jest to jednak obowiązkowe.
  6. W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca zwraca wszystkie otrzymane płatności, nie później niż 14 dni od dnia, w którym Sprzedawca został poinformowany o odstąpieniu od Umowy przez Konsumenta lub Przedsiębiorcę na prawach konsumenta. Zwrotu płatności Sprzedawca dokona przy użyciu takich samych metod płatności, jakie zostały użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Konsument/Przedsiębiorca na prawach konsumenta wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie, które nie będzie się wiązało dla niego z żadnymi kosztami.
  7. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności do chwili otrzymania zwracanego Towaru lub potwierdzenia jego odesłania (w zależności od tego, co nastąpi wcześniej).
  8. Konsument pokrywa wszystkie bezpośrednie koszty zwrotu Towaru, w tym koszt opakowania i nadania.
  9. Konsument/Przedsiębiorca korzystający z ochrony konsumenckiej ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru będące wynikiem korzystania z produktu w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktu.
  10. W przypadku odstąpienia od umowy o dostarczenie treści lub Usługi cyfrowej Konsument oraz Przedsiębiorca na prawach konsumenta są zobowiązani zaprzestać korzystania z treści lub Usługi cyfrowej oraz udostępniania ich osobom trzecim.

§11. Pozasądowe sposoby rozwiązywania sporów konsumenckich

  1. Sprzedawca wyraża zgodę na poddanie ewentualnych sporów wynikłych w związku z zawartymi umowami na odległość na drodze postępowania mediacyjnego. Szczegóły zostaną określone przez strony konfliktu.
  2. W sytuacji, gdyby podjęte postępowanie mediacyjne nie przyniosło skutku lub strony nie zdecydowały się na nie, a Klient nie jest Konsumentem lub Przedsiębiorcą na prawach konsumenta, sądem właściwym dla rozstrzygania wszelkich sporów związanych z taką umową jest sąd właściwy dla siedziby Sprzedawcy.
  3. Konsument ma możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Między innymi, Konsument ma możliwość:
    a. zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej umowy,
    b. zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu,
    c. skorzystania z pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika praw konsumenta lub organizacji społecznej, do której statutowych zadań należy ochrona konsumentów.
  4. Konsument może również złożyć skargę za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
  5. Bardziej szczegółowych informacji na temat pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, Konsument może szukać na stronie internetowej http://www.uokik.gov.pl

§12. Prawa autorskie

  1. Treści cyfrowe dostępne na Stronie internetowej, a także materiały wchodzące w skład Towarów i Usług cyfrowych, są utworami i są objęte ochroną prawa autorskiego, a prawa te przysługują Sprzedawcy lub osobom z nim współpracującym, a które udzieliły Sprzedawcy odpowiednich licencji.
  2. Klient może korzystać z ww. treści na zasadzie dozwolonego użytku prywatnego. To oznacza, że Klient oraz użytkownicy Strony internetowej mogą z nich korzystać tylko i wyłącznie na własne potrzeby, w tym także prowadzonej przez siebie działalności gospodarczej, z zastrzeżeniem, że nabywca nie jest uprawniony do udostępniania ich osobom trzecim jako własnego produktu lub usługi (odpłatnie lub nieodpłatnie).
  3. Klient zainteresowany szerszym wykorzystaniem ww. treści powinien skontaktować się ze Sprzedawcą i podjąć indywidualne negocjacje.
  4. Nieuprawnione rozpowszechnianie ww. treści skutkować może odpowiedzialnością cywilną i karną. §13. Dane osobowe i pliki Cookies
  5. Zasady przetwarzania danych osobowych oraz wykorzystywania plików cookies zostały opisane w Polityce prywatności i plików cookies dostępnej pod adresem: https://ncsklep.pl/polityka-prywatnosci/

§14. Postanowienia końcowe

  1. Umowy zawierane przez Sprzedawcę zawierane są w języku polskim.
  2. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu z ważnych przyczyn, tj.: zmiany przepisów prawa, zmiany sposobów płatności i dostaw, w zakresie, w jakim te zmiany wpływają na realizację postanowień niniejszego Regulaminu. Zmiany obowiązują z dniem publikacji nowego regulaminu. Zmiany nie dotyczą umów zawartych przed wprowadzeniem zmian w Regulaminie.
  3. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności: ustawy Prawa konsumenta, Kodeksu cywilnego; Prawa przedsiębiorców; ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną;, ogólnego rozporządzenia o ochronie danych (RODO) oraz ustawy o ochronie danych osobowych.
  4. Regulamin ma zastosowanie do umów zawartych od dnia 15.02.2023

ZAŁĄCZNIK:

Oświadczenie o odstąpieniu od umowy na odległość

Regulamin sprzedaży biletów organizowanych przez NC Online sp. z o.o

§1. Postanowienia ogólne

  1. Niniejszy Regulamin określa zasady sprzedaży elektronicznych biletów na wydarzenia, które są Szkoleniami organizowanymi przez NC Online sp. z o.o , ul. Palestyńska 6, 52-133 Wrocław, NIP: 8992916107, e-mail: kontakt@niezwykleczesanie.online
  2. Plan Szkolenia i jego zakres, dostępne są:
  3. Stronie internetowej https://ncsklep.pl
  4. Profilach Niezwykłe Czesanie w Social Mediach
  5. Sprzedaż biletów następuje przez Internet, poprzez zawarcie umowy na odległość.

§2. Definicje

  1. Organizator/Sprzedawca – NC Online sp. z o.o , ul. Palestyńska 6, 52-133 Wrocław, NIP: 8992916107, REGON: 520998480.
  2. Uczestnik – każda osoba biorąca udział w Szkoleniu organizowanym przez Sprzedawcę, potwierdzona poprzez dokonanie zakupu biletu elektronicznego na Szkolenie.
  3. Szkolenie – zorganizowane przez Organizatora odpłatne przedsięwzięcie, w szczególności szkolenia i inne.
  4. Bilet – dokument w formie elektronicznej zakupiony przez Kupującego potwierdzający uprawnienie do wzięcia udziału w Szkoleniu organizowanym przez Organizatora.
  5. Regulamin – niniejszy Regulamin zakupu biletów na Szkolenie.
  6.  Umowa Sprzedaży – umowa zawarta na zasadach wynikających z Regulaminu pomiędzy Sprzedawcą a Uczestnikiem, której przedmiotem jest sprzedaż biletu na Szkolenie na rzecz Uczestnika.

§3. Składanie zamówień

  1. Warunkiem dokonania przez Uczestnika zakupu biletu jest złożenie zamówienia poprzez sklep Internetowy pod adresem: https://ncsklep.pl
  2. Potwierdzenie i zapłata za bilet na szkolenie przez Kupującego skutkuje zawarciem umowy, w rozumieniu prawa cywilnego.
  3. Uczestnik może składać zamówienia przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu poprzez w poprzez sklep Internetowy znajdujący się pod adresem: https://ncsklep.pl.
  4. Płatność za bilet na Szkolenie możliwa poprzez Płatności PayU oraz Raty PayU dostępne na sklepie Internetowym dostępnym pod adresem https://ncsklep.pl
  5. Zakup biletu będzie dokonany po uiszczeniu zapłaty za ten bilet.
  6. Możliwe jest dokonanie zakupu więcej niż jednego biletu, dla więcej niż jednego uczestnika podczas jednej płatności. Możliwość zakupu więcej niż jednego biletu dla więcej niż jednego uczestnika jest uzależnione od decyzji Organizatora w kontekście Szkolenia.
  7. W przypadku zakupu biletów dla kilku uczestników, listę uczestników należy podać w uwagach do zamówienia na sklepie Internetowym. Lista uczestników może zostać zmieniona (zamiana uczestników na innych) maksymalnie do 14 dni przed terminem Szkolenia.
  8. W celu zmiany listy uczestników, Uczestnik dokonujący zakupu powinien zgłosić się do Organizatora w wiadomości mailowej na adres: szkolenia@ncsklep.pl

§4. Ceny biletów. Płatność

  1. Ceny za bilety są cenami brutto.
  2. Organizator zapewnia ograniczoną ilość miejsc, zależną od miejsca w którym szkolenie będzie się odbywało. Ilość miejsc będzie podana na stronie sprzedażowej każdego szkolenia.
  3. Uczestnik po odnotowaniu płatności za bilet otrzyma wiadomość e-mail z potwierdzeniem płatności za Bilet.
  4. Uczestnik otrzyma również fakturę za zakupiony bilet lub bilety.
  5. Płatność może nastąpić wyłącznie poprzez płatności PayU lub PayU Raty, za pomocą sklepu Internetowego dostępnego pod adresem https://ncsklep.pl

§5. Realizacja zamówień

  1. Po złożeniu zamówienia i dokonaniu płatności Uczestnik otrzyma wiadomość e-mail stanowiącą potwierdzenie przyjęcia zamówienia i zawarcia umowy sprzedaży.
  2. Przed Szkoleniem Uczestnicy otrzymają powiadomienie w formie wiadomości e-mail  z informacjami organizacyjnymi oraz z przypomnieniem o wydarzeniu.
  3. Szkolenie będą się odbywać w miejscach, o których uczestnicy będą poinformowani przed zakupem, lub krótko po zakupie biletu.

§6. Uczestniczenie w Szkoleniu

  1. Każdy Kupujący jest zobowiązany przestrzegać postanowień niniejszego paragrafu.
  2. Szkolenia są zajęciami edukacyjnymi o tematyce zgodnej z opisem zawartym na stronie i sklepie internetowym znajdującym się pod adresem https://ncsklep.pl.
  3. Ilość miejsc dla Uczestników Szkolenia jest ograniczona.
  4. Uczestnikiem Szkolenia może być pełnoletnia osoba fizyczna, posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych.
  5. Warunkiem uczestnictwa w Szkoleniu jest zakup danego produktu poprzez sklep Internetowy.
  6. Niewzięcie udziału w Szkoleniu przez Kupującego, za wyjątkiem sytuacji, w której Kupujący skutecznie odstąpił od umowy albo doszło do rozwiązania umowy za porozumieniem stron, nie uprawnia Kupującego do zwrotu wynagrodzenia zapłaconego Sprzedawcy za udział w szkoleniu.
  7. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za rzeczy pozostawione przez Uczestnika w sali szkoleniowej podczas i po Szkoleniu realizowanym w trybie stacjonarnym.
  8. Uczestnik zobowiązuje się do oznaczania w social mediach profili Organizatora (Niezwykłe Czesanie) w przypadku zamieszenia zdjęć/filmów ukazujących wykorzystanie technik, które poznał na przeprowadzonym przez Organizatora Szkoleniu.

§7. Zmiany terminu Szkolenia

  1. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do odwołania lub przesunięcia terminu Szkolenia w sytuacji zdarzeń losowych, nieprzewidzianych lub w wyniku awarii, czynników zewnętrznych. O ewentualnych zmianach Uczestnicy będą informowani bezzwłocznie.
  2. W sytuacji wskazanej powyżej, Uczestnicy będą mieć możliwość odebrania rekompensaty za bilet w równowartości kwoty zakupionego biletu, o ile Strony nie ustaliły wspólnie inaczej.

§8. Reklamacje

  1. Uczestnik może kierować reklamacje drogą elektroniczną na adres e-mail wskazany w §1 ust. 1 Regulaminu.
  2. Sprzedawca rozpatruje reklamacje w terminie 14 dni od daty otrzymania reklamacji. O odmowie uwzględnienia reklamacji i jej powodach Sprzedawca poinformuje Uczestnika wysyłając wiadomość na adres e-mail Uczestnika podany podczas Rejestracji lub w toku składania reklamacji. Jeśli Usługodawca nie odniesie się do reklamacji w terminie 14 dni od daty jej otrzymania, uważa się, że reklamacja została uznana za uzasadnioną.

§9. Odstąpienie od umowy

  1. Uczestnik ma prawo do odstąpienia od Umowy w terminie 14 dni od daty jej zawarcia.
  2. Odstąpienie następuje na podstawie oświadczenia Uczestnika przesłanego za pośrednictwem maila na adres: szkolenia@ncsklep.pl
  3. Sprzedawca niezwłocznie prześle Uczestnikowi potwierdzenie otrzymania oświadczenia o odstąpieniu Umowy.
  4. W przypadku odstąpienia od umowy przez Uczestnika uczestnikowi przysługuje zwrot opłaty w formie zwrotu środków lub w formie vouchera do wykorzystania na kolejnym Szkoleniu. Strony wspólnie ustalą sposób zwrotu opłaty za zakupiony przez Uczestnika bilet.
  5. Nie jest możliwe odstąpienie od umowy przez Uczestnika w terminie po upływie 14 dni od daty zakupu. W takim przypadku Uczestnikowi nie przysługuje prawo zwrotu uiszczonej wpłaty w formie zwrotu środków.
  6. W przypadku odwołania szkolenia z przyczyn leżących po stronie Sprzedawcy wpłata zostaje zwrócona w całości w terminie 14 dni.

§10. Postanowienia końcowe

  1. Niniejszy regulamin dostępny jest na profilu Sprzedawcy na Facebooku.
  2. Zamówienia przyjęte do realizacji podlegają regulaminowi w brzmieniu obowiązującym w dniu złożenia zamówienia.
  3. Regulamin został opublikowany i obowiązuje od dnia 06.08.2024.